wtorek, 28 czerwca 2011

zmiany

Zmiany mnie kręcą i te może nie duże,bo tylko o trzy bloki jednak są zmianami dość widocznymi. Zmieniłem mieszkanie i teraz już nie Maryla,nie palenie w pokoju,ale jednak cały czas Gocław i cały czas Warszawa. Śmieszna sytuacja mnie spotkała przy przenoszeniu rzeczy! Poprosiłem znajomych o pomoc (bo to niby tylko trzy bloki,ale ciuchów..no jest sporo) i wówczas gdy tak szliśmy z siateczkami,torbami i kartonami znaleźliśmy...wózek z tesco!


Więc kilka razy szybciej woziło nam się te rzeczy (bo niestety nie dało rady za jednym razem tego wziąć).

Myślę o projekcie na rękę,który miałby być pół rękawem kolorowym. Znalazłem już to co chcę,ale rozmawiałem o projektach z Karoliną (moja przyszła pani dziargacz ręki) i ona podrzuciła mi bardzo fajnego grafika. Greg "Craola" Simkins,bo o nim mowa urodził się w Kalifornii. Początkowo rysował dla zajawki po kartkach,później zaczął przygodę z murami,by później stać się grafikiem z wyższym wykształceniem. Chłopak robi rzeczy trochę bajkowe,trochę surrealistyczne. w każdym bądź razie ciekawe,więc popatrzcie





Blog Craoli


jego oficjalna strona


Pozdro300
Filip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi