wtorek, 27 września 2011

dużo pracy,mało czasu

Weekend minął jak z procy strzelił,a ja...no cóż nie udało mi się być na Potańcówce i żal mi strasznie,ale mam nadzieję,że co się odwlecze... W sobotę oprócz pracy byłem na koncercie urodzinowym U Know Me. Zagrał Envee z chłopakami, zaśpiewały Natalia Przybysz i Iza Kowalewska, na dekach kołysali nas Galus i Dj Krug i ogólnie atmosfera zabawowo przyjacielska. Bardzo dobrze wspominam ten wieczór i ...sto lat U Know Me Records!

to plakat



W niedziele skorzystałem z pięknej pogody i wybrałem się nad Zalew Zegrzyński. Podgrzałem się Słońcem, nacieszyłem oko wodą,a duszę towarzystwem. Poza tym odebrałem też w niedziele klucze co bardzo mnie cieszy, bo mam nowe,piękne mieszkanie i czuję się tam rewelacyjnie.
Parę zdjęć z niedzieli










Pozdro300
Filip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi